Friday, December 19, 2008

citind prin jurnal

acum 2 ani am inceput sa imi povestesc intamplarile si invataturile zilnic intr-un jurnal. Iar acum cateva zile l-am recitit din cap in coada. Motivul: a-mi gasi povestea; si sa descoper unde is blocajele din inconstient. critic si rece cautam dupa ceva foarte personal. apare spontan dar rar. e o stare; e un comportament automat; e ceva ce nu infrunata copilul din mine ....dar despre asta intr-un post viitor




in cele ce urmeaza voi prezenta cateva dintre notitele mele; care ar putea influenta in bine viata cititorilor mei. Imi sunt dragi. E vorba despre citate din filme si carti ce au iesit in evidentaza; sfaturi de la persoane dragi si care mi-au influentat viata; clipe unice; ganduri personale ...



1. primul meu antrenor de Taekwondo, Eddye Ungureanu, spunea la unul din multele antrenamentele tinute cu el: "esti varza; viata e simpla, toti suntem toti la fel; insa succesul vine in urma muncii pe care o depunem. E nevoie de CONCENTRARE in orice actiune pe care o indeplinesti; iar aceasta se poate dezvolta prin citit. Pentru a te descoperii pe tine; trebuie sa gasesti raspunsul la anumite intrebari legate de tine; e important sa sti cine esti! timpul trece; acuma trebuie sa actionezi; ca apoi e prea tarziu! Nu conteaza ce cred ceielalti despre tine; sa nu te doara pe tine capu’ din asa ceva. Ai prea multe activitati in care te implici; si iti lipseste spiritul care sa te automotiveze spre victorie. Nu vei lua centura neagra niciodata.";



2. "Stay hungry, stay foolish" - Steve Jobs; in completarea acestor cuvinte mai vin si eu cu altele; care reprezinta o poezie, una din primele si putinele pe care le-am scris: "Mystery is the Name; faith is the Game;\Live the life you have, till you reach your grave\If you read this sheet, go ahead and eat\But don’t forget to stay hungry when you are on your feet!".



3. “Sometimes to understand your present, you have to go back to your past; and this time, things will be different” - citat din jocul Tomb Rider; a carui adevarata valoare numai acum o inteleg;



4. 2dor: “Ei bine, cum am zis, gandurile mele sunt accesibile tuturor. Urasc oamenii care n-au nimic de zis, nimic de comentat, nimic de adaugat, care iau viata asa cum este si nu se straduiesc sa o faca mai interesanta". 2dor vine de la Tudor; unul dintre prietenii apropiati din copilaria mea cu care ne toceam unghiile pe mIRC si Yahoo. Acuma e mare, studiaza la Cluj si se pare ca Clujul nu e asa dupa coltz cum ne-am zis... but still, love you man;



5. si daca tot se apropie Craciunul si sarbatorile, va prezint o parte din meajul compus in 2006 pentru persoanele apropiate si tirmis prin SMS; de fapt asta doresc tuturor: "Cadouri alaturi de care trupul si sufletul canta! Asta va doresc! Sa fiti iubiti!”;



6. "Vreau sa termin frumos, cu un gand ce imi trece prin minte; asa ca o sa spun: VAI! ...ce sani are Zana! Weekend Rulz." (ultima propozitie relatata intr-o zi de vara; dupa ce ma scaldasem in strandul orasului);

2 comments:

daimon said...

legat de punctul 5: "sa FITI iubiti".

si tu sa fii in primul rand :)

Zoli ZzZ said...

am corectat :D
multzam de sesizare, vizita si de urare