Friday, October 30, 2009

Sfarsitul fara sfarsit


Tot ce are un inceput are si un sfarsit. Am ajuns la final de sezon. Sunt lucruri care nu ai vrea sa se mai termine dar e necesar ca ele sa sfarseasca pentru a putea face loc altora mult mai importante. Ai nevoie de un pahar gol pentru a umple un pahar cu apa; iar daca vrei lapte in pahar trebuie sa golesti paharul. Ai nevoie sa elimini frica ca sa faci loc curajului.

E placut si solicitant, sa postezi zilnic. Niciodata nu banuiam dimineata ce voi scrie seara. Si de fiecare data ramaneam surprins si multumit de postul ce iesea inainte de a merge la culcare. Astazi incetez seria, pentru ca sa nu creez un obicei. Eu am un fix, vreau sa ma indepartez cat de mult posibil de PC. Am stat prea mult fata in fata cu monitorul (cine isi aminteste de era mIRC; eu eram pionier in tocitul unghilor la tastatura). Si in plus, exista altii care sa aiba un talent mai mare in a scrie (vezi linkuri din dreapta), unii merita mai multa atentie. Eu am un alt drum, si alte treburi de facut. Dar aceasta este o alta poveste si va fi spusa la timpul ei.

Pe curand.

2 comments:

Alex said...

ma gandesc daca sa scriu raspunsul la acea problema. Nu am primit alte comentarii. Ma gandeam ca daca primesc mai multe dau si raspunsul

Unknown said...

alex ... ce pot eu face e sa mai intreb in stanga si in dreapta ... ca deja destul mi-am stors creierul ca sa rezolv dilema. Imi scapa ceva. E cumva ghicitoare inventata de tine, de ti asa de mult de rezolvare?